ניוזים חמיםחדשות

תושייה של שכנים בבניין ברחוב אורלוב בפ"ת, חשפה תנאים מחרידים בהם חי קשיש בן 70, עם ערימות אשפה וצחנה ועם מזיקים. במבצע התגייסות הבית נוקה

ריח הצחנה מבית קשיש באורלוב בפ"ת העלה חשד כי קרה לו משהו. השכנים הזעיקו את זק"א, שגילו שהקשיש אמנם בחיים, אך חי בתנאים לא אנושיים. התגייסות גדולה הביאה לניקוי הבית

מראה מזעזע התגלה בדירה בפתח תקווה: כשמתנדבי זק"א הגיעו לדירה ברחוב אורלוב בפתח תקווה בעקבות תלונות של השכנים על ריח רע שעולה מאחת הדירות, הם חשבו שמדובר בעוד גופה שנמצאת כעבור זמן רב. בפנים הם מצאו לכלוך וצחנה ואדם גלמוד בשנות ה-70 שחי בתנאים מחרידים.

ערנות של שכנים ברחוב אורלוב בפתח תקווה, שהריחו ריח נוראי וחזק שעולה מאחת הדירות, חשפה מראה מזעזע של אדם גלמוד בשנות ה-70, שחי בדירה מלאת אשפה וג'וקים. אתמול פונה התושב מביתו עד שהבית נוקה וסודר. לצורך פינוי האשפה אף הובא למקום מנוף.

"מדובר באירוע מאוד לא פשוט", מספר דובר זק"א אליעזר סמט: "קבלנו פניה מהשכנים שהם מרגישים ריח נוראי בכל הבניין, חששנו שמדובר בעוד מקרה קשה של קשיש או גלמוד שנפטר לבד בבית לפני זמן מה. הגענו לשם יחד עם כוחות המשטרה וכיבוי אש, במטרה לטפל בכבוד המת. השכנים סיפרו שמדובר באדם גלמוד שהם לא ראו אותו כבר כמה וכמה ימים.

"אחרי שהכיבוי נכנסו לבית בעזרת מנוף שהובא למקום, התגלה מחזה נוראי ומחריד. בית מלא אשפה, בצחנה איומה, שקשה ובלתי נתפס איך ייצור אנוש חי כך בשנת 2020. זה היה ממש זוועת עולם, זבובים וג'וקים בכל הבית. הכל הפוך ומלוכלך, ריקבון מתקדם של דברי מאכל. ובתוך כל הזוהמה אנחנו מגלים אדם גלמוד בסביבות שנות ה-70 כשהוא מוזנח בצורה מחרידה ביותר.

"לא האמנו שאדם חי בבית זה. הזעקנו את גורמי הרווחה, שאמרו שהם יטפלו בו ידאגו לניקיון הבית ולהגיש לו עזרה. הפעם בזכות תושיית השכנים ששמו לב, נמנע אסון גדול, כי לא ניתן לחיות בצורת חיים כזו עוד הרבה זמן. אנחנו שוב ושוב מתחננים: אנא, שימו לב לשכן הקשיש או הגלמוד, נקישה אחת בדלת, פעם ביום ותצילו חיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות